Hobby ludzkie może dotyczyć wielu segmentów. Niektórzy zbierają znaczki, inni pasjonują się modelami motocykli stojącymi na półkach, a jeszcze inni szukają ofert w sklepach i cieszą się z każdej złotówki, która w ten sposób została zaoszczędzona. Szuka się nie tylko przecen, ale także innych okazji, które po prostu są korzystne dla klienta. Mogą to być najróżniejsze rabaty, promocje dotyczące kupna jednego towaru i otrzymania drugiego gratisu lub przeróżne konkursy, które organizowane są przez dany sklep. Dzięki temu jesteśmy w stanie zdobyć coś taniej. Nic więc dziwnego, że wiele osób widząc słowo promocja lub przecena włącza w swoim mózgu zupełnie inny tok rozumowania. Niekiedy jest tak, że szukanie okazji przeradza się w obsesje. Nie zawsze znajdziemy promocję. Sklep nie może cały czas przeceniać towarów. Przecenia się je od czasu do czasu i reklamuje dany fakt, aby jeszcze większa liczba klientów chciała przyjść do sklepu. Jednak uwaga. Przecenia się jeden towar, a podnosi cenę dziesięciu innych. Wówczas właściciel sklepu wychodzi na swoje. Wchodząc do dużego sklepu nie łudźmy się, że kupimy tylko jeden towar. Często samo wewnętrzne rozmieszczenie sklepu i ustawianie półek z danymi produktami jest tak przemyślane, aby klient kupił więcej i nawet korzystają z promocji wydał tyle samo lub jeszcze więcej.
Written on listopad 9th, 2012 by admin