To kusi każdego klienta. Nie ma się czemu dziwić. W końcu takie oferty widoczne są praktycznie wszędzie. Chodzi o przeceny i rabaty. Czasami także sklep oferuje konkurs lub zakłada dla stałych klientów specjalne markety, dzięki którym zbierają punkty i w późniejszym czasie mogą za te punkty wziąć z katalogu nagrody. Jednak to nie jest clou całego zagadnienia. Przecena i rabat nie pojawia się bez przyczyny. Każdy sklep i każde działanie z nim związane ma swoje podłoże. Właściciel myśli bardzo logicznie i wie, jakie kroki podjąć, aby w sklepie zjawiło się jeszcze więcej klientów. Do tego warto dodać, że przecenia się często towary, które nie są popularne lub tracą termin przydatności do spożycia. Tak jest w sklepach spożywczych. Rabaty natomiast pojawiają się wtedy, gdy kupujemy więcej. Wówczas właściciel zarabia na nas jeszcze więcej i z racji dobrego podejścia do klienta oferuje mu dla przykładu trzeci towar za pół ceny. To daje znak dla klienta, że właściciel sklepu zarobił na nas już dużo i nawet po dzieleniu takiego rabatu będzie on na swoim. My jednak nie odbieramy rabatu lub przeceny jako złowrogiego elementy zakupów. Wręcz odwrotnie. To dla nas okazja na to, aby po prostu oszczędzić pieniądze. Na zakupach to jest wyznacznik i trzeba pilnować się swojej zawartości portfela.
Written on listopad 9th, 2012 by admin