Prowadzenie dużego sklepu

To już nie przelewki i tym samym nic łatwego. Czy jest to miłe? To zależy od sytuacji sklepu, ilości klientów i obrotu. To, czy sklep jest opłacalny widać jak na dłoni. Jakim sposobem sprawdzić, czy prowadzenie sklepu się opłaca? Wystarczy zajrzeć w rachunki oraz bilans sprzedaży. Jeżeli jesteśmy na minusie i wydajemy na towary więcej, niż sprzedajemy – mamy problem, gdyż klienci omijają nasz sklep szerokim łukiem. Prowadzenie dużego sklepu to nie przelewki. Mamy do czynienia z setkami produktów. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że tysiącami. Wielkość sklepu ma znaczenie. Asortyment także. Gdy sklep funkcjonuje tak, jak należy – wówczas strategia dotyczy utrzymania takiego stanu rzeczy. Gdy jednak sklep ma problemy – trzeba zachęcić nowych klientów do robienia zakupów w naszym punkcie. Wtedy kłania się reklama, zmiana strategii oraz pokazanie, że zakupy w naszym sklepie to jest to, czego pragnie każdy klient. Wtedy także organizuje się przeróżne promocje, które w terminologii zakupów są bardzo ważne. To korzystne promocje pozwalają przyciągnąć do sklepu nowych klientów. Promocja to nic innego, jak zmniejszenie cen danego towaru lub dodanie do niego jakiegokolwiek potrzebnego gratisu. Klient jest zadowolony i dzięki temu wróci do sklepu ponownie. Tak działa system promocji i rabatów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.